יום הולדת יפניות

יום הולדת קסום היישר מהמזרח הרחוקוהי מסיבת קונספט נוספת, מושקעת ומדהימה ביופייה המגיעה אליכן היישר מבית קנדיל’ה, הב99ת של מסיבות יום ההולדת המרגשות ביותר בישראל.

במסיבת הנסיכות היפניות תתכוננו לנסוע היישר אל טוקיו בירת יפן, שם בין רחובות נוצצים תוכלו להתפעל מבתי העץ בעלי הגגות המשופעים, פריחת הדובדבן המסורתית , הטקסטורות של הבדים, הפרחים והמנהגים המיוחדים.

הבית שלכן יהפוך בעזרת תפאורה מיוחדת של בדים, נרות ונורות יפניות מסורתיות לטירה יפנית מעולם אחר. יחד עם תלבושות מסורתיות, תסרוקות מסורתיות ואביזרים המגיעים אלינו היישר מהמזרח הרחוק תזכו בחוויה יפנית אמיתית.

חלקה הראשון של מסיבת הנסיכות היפניות
כבר בתחילת האירוע תיכנסו לעולמם המקושט והקסום של היפנים, כולנו נתלבש בבגדים מסורתיים ונהנה מתסרוקות עם הדוקים המפורסמים, נדגמן מניפות ומטריות ונצעד בצעדים קטנים אל השלב הבא.
בחלקה השני של המסיבה

נק יים תחרויות ומשחקים בנושא יפן, כגון משחק מקלות האוכל – הצ’ופסטיקס היפני, נפתח את עוגיות המזל שלנו לגלות מה צופן לנו העתיד ונהנה מרגכים של קסם יפני אמיתי.

אם גם אתם רוצות לקחת חלק בחו יה בלעדית המתקרבת לעולם מופלא של בני יפן אתן מוזמנות לבחור בחוויה היפנית המסורתית של קנדיל’ה המומחים ביצירת ימי הולדת לבנות. כמובן שילדת יום ההולדת תהיה במרכז האירוע ותהנה ממגוון של אטרקציות ותשומת לב וגם מהפתעות בסוף האירוע, בו נקיים טקס מיוחד של ברכות ועוגת יום הולדת.
– לרשתוכם אופציה לבר סושי מתוק

 

אז מה החלום שתרצו להגשים?

מלאו כאן ואחזור אליכם





טלפון: 054-8328777 | דוא”ל: candyle4u@walla.com