יום הולדת הלו קיטי

 

אחת הדמויות הכי אהובות על הילדים ובעיקר על הילדות היא החתולה החמודה שמוכרת לכולנו כ”הלו קיטי”. החתולה היפנית המתוקה הזו סוחפת אחריה את הילדים שאוהבים להתלבש, לשחק, למלא את החדר בחפצים שקשורים אליה ולהתקשט במוצרים הורודים שלה. אצל בנות בגיל הנכון, בערך בין גילאי ארבע לשמונה שנים ולעיתים גם מעבר לכך, הלו קיטי הוא גם נושא אהוב למסיבת יום הולדת שכולה ורוד חתולי.

 

מה כולל יום הולדת קיטי?

יום הולדת הלו קיטי הוא יום הולדת שכולל את הדמות המיתולוגית האהובה עלינו ” הלו קיטי” מדובר על דמות מצוירת אשר הופיעה בתוכניות הטלוויזיה של שנות ה-70 ועד היום הפכה לאייקון חשוב מאוד כולל בימי הולדת. ביום הולדת הלו קיטי תקבלי אירוע שכולו על טהרת הדמות המוכרת והאהובה על הילדים כבר מעל 40 שנה. הסכו”ם, הכיסאות, השולחנות, המפות ושאר האביזרים כולל התלבשות יהיו עם הדמות של הלו קיטי, כולל עוגת היום הולדת שדמותה של קיטי תתנוסס עליה כולל כיתוב מזל טוב עם הגיל. תוכלי לבחור בתפריט אשר כולל את הצבעים של קיטי ואף סכו”ם, מפיות, מפה ואף אוכל בהתאם לאירוע. בסיום האירוע תקבלי מתנה שקשורה לאירוע של הלו קיטי שישאיר לך מזכרת מאותו יום הולדת. גם החברות הטובות שלך יוכלו לקבל מתנה שקשורה לקונספט האירוע. במהלך האירוע תוכלי לראות סרטונים של הלו קיטי, לרקוד לצלילי המוזיקה ואף לשחק עם החברות הטובות שלך במשחקי הפעלה ויצירה הקשורים להלו קיטי. עם קנדיל’ה תקבלי אירוע מושקע ויפה שלא תשכחי עוד הרבה שנים.

 

אז איך מפיקים מסיבת הלו קיטי? אפשר לעשות את זה לבד ולרכוש בחנויות לאביזרי מסיבות כלים, בלונים וקישוטים של הלו קיטי שיהפכו את הסלון, החצר או כל מקום אחר שבו בחרתם לערוך את יום ההולדת לממלכת הלו קיטי מושלמת. אפשר לבחור תפריט שמושתת כולו על הצבע הורוד המזוהה כל כך עם הלו קיטי וכמובן לא לפסוח על עוגת יום הולדת בצורה החתולית הנכונה.

 

לצד כל אלו, אפשר להזמין הפעלה שתהיה קשורה לנושא של הלו קיטי. הפעלות יצירה מיוחדות שמוקדשות לדמות האהובה, הפעלה שכוללת חידונים ומשחקים שקשורים להלו קיטי או כל הפעלה אחרת שבה ניתן ליצוק משחקים ופעילויות שקשורות לנושא.

 

הפקה מוצלחת של יום הולדת תכלול את כל הקישוטים המיוחדים ואת המטעמים שקשורים לנושא, אבל גם את המשחקים וההפעלות הנכונות. במקום לטרוח בעצמכם, תוכלו להיעזר בהפעלה מקצועית של מפעיל שמכיר את הדמות האהובה ויודע עד כמה הילדים אוהבים אותה.

באווירה ורודה וקסומה הבנות ייכנסו ליום הולדת שלא ישכחו!

יום כיף ליום הולדת חלומי, שכולו סביב הלו קיטי.

הבנות יהנו ממבחר שמלות של קיטי,איפור וקעקועי קיטי עיצוב המקום כממלכה קסומה של קיטי,יהנו מאוסף נדיר ומפעילות מרתקת.

במהלך האירוע, הבנות יכינו הלו קיטי מבצק סוכר ובסוף…כל בת תצא עם מתנה של הלו קיטי כמובן.

 

אז מה החלום שתרצו להגשים?

מלאו כאן ואחזור אליכם





טלפון: 054-8328777 | דוא”ל: candyle4u@walla.com