יום הולדת דוגמניות

 

כל ילדה חולמת להרגיש כמו כוכבת נוצצת, לעמוד מול המצלמות ולעשות פוזות ממש כמו דוגמנית מקצועית או שחקנית שמצטלמת לקמפיין. מסיבת יום הולדת יכולה לגרום לכל ילדה להרגיש ליום אחד כמו הדוגמנית המפורסמת הכי אהובה עליה.

יום הולדת דוגמניות הדרך להגשים חלום לבת שלכם

עם היום חשבתם שדוגמנות היא רק למי שיש לה נתונים חיצוניים מסוימים לא עוד. עם יום הולדת דוגמניות תוכלי להגשים לקטנה שלך חלום להפוך לדוגמניות ליום אחד. יום הולדת בקונספט דוגמניות נועד לכל ילדה אשר רוצה להיות דוגמנית או סתם לכאלה שאין להם נתונים אבל בכל זאת רוצות להרגיש דוגמניות ליום אחד. ביום הולדת דוגמניות תהיי כמו דוגמנית, ילבישו אותך, יאפרו אותך ויסדרו לך את השיער כמו דוגמנית אמיתית כולל צילום בוק. תוכלו ליהנות מתסרוקות מעוצבות ולצעוד על מסלול ממש כמו דוגמנית. קנדיל’ה תדאג לך ליום הולדת דוגמניות שלא חווית עד כה ובסיום היום הולדת תקבלי מזכרת את ושאר חברותיך הטובות. אל תוותרי על יום הולדת שהיא חוויה כייפית ושונה ממה שחגגת עד היום. ביום הולדת בקונספט דוגמניות תביני מה זה להיות דוגמנית אמיתית ובמה זה כרוך, ההתנסות בשטח תיתן לך לטעום מעולם הדוגמנות שכל כלך קורץ לך. יום הולדת דוגמניות מוגבל עד גיל 14, כך שאם את קטנה יותר ואינך יכולה להיות דוגמנית תוכלי להגשים חלום בגיל צעיר.

 

מה אפשר לעשות במסיבה? אפשר להלביש את הילדות בבגדים חגיגיים ויפים, לתת להן להתחפש ולהפוך לדוגמניות, אפשר לאפר ולעשות תסרוקות מעוצבות ואז לערוך תצוגת אופנה או אפילו סט צילומים ממש כמו עבודתה של דוגמנית אמיתית.

 

אם אתם חושבים שמדובר בעבודה קשה, לא תצטרכו להיות אלו ששולפים את המצלמה או מעצבים תסרוקות לקבוצת בנות. מפעילות מקצועיות יכולות להפוך את יום ההולדת לקסומה ונוצצת ולהפוך את האירוע ליום מושלם. מפעילה מקצועית תוכל לעשות סדר בבלגן, להפיק יום הולדת נוצצת ולדאוג שכל הבנות יוכלו להרגיש כמו דוגמניות מקצועיות ליום אחד.

 

בנות רבות רוצות לזכות בחוויה נוצצת ולהרגיש כמו כוכבות אמיתיות. באמצעות הפעלה מקצועית של מפעיל עם ניסיון אפשר ליצור חוויה מושלמת שכולה עולם הזוהר והיופי אבל עדיין מתאימה לגיל הבנות ולאופי שלהן.

אם גם הבת שלך חולמת על אירוע שכזה, צרי קשר עם מפעילה מקצועית שיודעת לקחת את עולם הזוהר הזה ולהפוך אותו לחוויה חד פעמית עבור הבנות. זו תהיה הגשמת חלום וחוויה בלתי נשכחת להרבה מאד שנים.

 

הפעלה חוויתית בלתי נשכחת!

הבנות יהנו מעמדות לפי נושא:איפור, תיסרוקות-(בייביליס ) וקעקועי נצנצים,יהלכו על מסלול כדוגמניות ויהנו מערב בלתי נשכח.

מדובר בהזדמנות של פעם בחיים להרגיש, לרגש ולהתרגש מחוויית יופי מדהימה.

במסיבת בנות חלומית, יהנו הבנות מפינת איפור ותסרוקות, כמו של דוגמנית אמיתית.

לרשות הבנות יעמוד מבחר עצום של תלבושות ססגוניות,אבזרי אופנה:צעיפים,פאות,תכשיטים,מטריות,ועוד.

במסיבה, הבנות יהלכו על מסלול ,ירקדו ויהנו מכל רגע. חוויה של פעם בחיים.

ביום הולדת זו בתכם תרגיש ממש נסיכה או דוגמנית ליום אחד ותהנה יחד עם כל חברותיה סביבה בערב בלתי נשכח שכולל איפור, תסרוקות וקעקועי נצנצים, כולל הליכה על מסלול דוגמנות!

 

במסיבת בנות חלומית זו בתכם הנסיכה תוכל להגשים חלום ולהנות מערב מרגש ובלתי נשכח שכולו יופי והתרגשות. עבור הבנות יעמוד מבחר עצום של תלבושות ססגוניות ואביזרי אופנה כמו: צעיפים, תכשיטים, פיאות, מטריות ועוד. הן יוכלו לבחור לק, איפור וכל שרק ירצו ולאחר מכן גם יעברו צילומים, ממש כמו שעוברת כל דוגמנית על עבור המגזינים המובילים.

הבנות יהלכו על מסלול, ירקדו ויהנו מכל רגע, ויהנו מהזדמנות של פעם בחיים להתרגש מחויית יופי מדהימה ומושלמת.

אז מה החלום שתרצו להגשים?

מלאו כאן ואחזור אליכם





טלפון: 054-8328777 | דוא”ל: candyle4u@walla.com