יום הולדת לילדות

יום ההולדת הוא יום מיוחד לחגיגת היוולדנו. שאנו ילדים קטנים ליום ההולדת ישנה חשיבות רבה מאוד, במיוחד שמדובר על גיל הילדות והנערות. אך  ככל שעוברות השנים ואנו  מתבגרים ומגיעים לגילאים מבוגרים יותר, אנחנו פחות מתלהבים מהגיל ולא עושים מזה חגיגה. יום הולדת לילדות היא דרך נהדרת לחגוג לבת שלך את יום הולדתה  ביחד עם החברות הטובות זה יכול להיות  בספא, מסיבת נסיכות, מסיבת פיות או בקונספטים אחרים. לכן חשוב לבחור מבעוד מאוד עם הילדה איזה יום הולדת היא רוצה של פיות או של נסיכות או אולי בספא.

יום הולדת לילדות חוגגים רק פעם בשנה

הבת שלך גדלה וכבר לא תינוקת קטנה, אך למרות זאת היא עדיין התינוקת הקטנה שלך. על מנת לחגוג לה את יום ההולדת בצורה לא שגרתית ועם הקרובות שלה, כדאי שתחשבי על יום ההולדת לילדות בקונספט של יום הולדת ספא, יום הולדת פיות או יום הולדת הלו קיטי. בכל אחד מקונספטים אלו תוכלי להיעזר בשירותי קנדיל’ה אשר להם ניסיון של שנים בתחום ימי ההולדת. כך שאם את צריכה הפעלות לימי הולדת בהתאם לקונספט יום ההולדת, יש לך אוזן קשבת לכל שאלה או בעיה בה את נתקלת.

 

מה כולל יום ההולדת?

שמדובר על יום הולדת לילדות שלנו מדובר אירוע שכולו כולל האוכל, המוזיקה והפעילויות הן בנושא הקונספט הנבחר. כך שאם מדובר על יום הולדת בקונספט פיות כל השולחנות, המוזיקה, העוגה, ההפעלה ואפילו האוכל והסכו”ם יהיה של פיות. מעבר לכך, גם המתנה שתקבל ילדת יום ההולדת וכן חברותיה יהיה קשור לפיות. כך שברגע שבוחרים את נושא הקונספט הוא לא מסתיים רק בעוגה וזהו אלא במחשבה על כל הפרטים הקטנים כולל המפיות, ומפת השולחן. לכן יש לתכנן את האירוע מראש כמה שבועות וכן לקבוע תאריך על מנת לשמור לכם מקום לחגוג.

 

למה יום הולדת לבנות הוא בלתי נשכח?

יום ההולדת הוא יום מיוחד ובלתי נשכח מכמה סיבות. ראשית, מדובר על הפעלה אשר מותאמת לקונספט האירוע עד לפרט הקטן ביותר. שנית, הבנות לא יושבות וסתם מדברות או אוכלות, אלא ממש רואות סרטים, משחקות משחקי חברה ומפועלות לאורך היום הולדת. שלישית, הבנות מרגישות באותו אירוע  יום הולדת מיוחדות וזוהי חוויה נעימה להן שתיזכר לשנים רבות. רביעית, הבנות מקבלות מהאירוע מזכרת שקשורה לנושא היום הולדת. חמישית, הבנות מולבשות, מאופרות, ועושים להן תסרוקת בהתאם לקונספט יום ההולדת, כך שאם היום הולדת זה יום הולדת בנושא של פיות אז הבנות יתלבשו בהתאם לפיות, כולל שרביט קסמים ושמלה.

 

מה היתרונות של יום הולדת שכולו ילדות לעומת יום הולדת רגיל?

יום ההולדת  הוא יום מיוחד לחגיגת אירוע ההולדת של בתכם. עם חגיגת יום הולדת בדרך שונה ומעניינת תוכלו לחגוג לבתכם את יום ההולדת ביחד עם חברותיה בדרך שונה ולא שגרתית מה שחגגתם עד היום. במקום להזמין את כל הכיתה לבית קפה או מועדון. תוכלו לבחור את הקונספט שאתן אוהבות. זה יכול להיות יום הולדת הלו קיטי, יום הולדת מניקור ופדיקור, יום הולדת דוגמניות או בכל קונספט אחר שתבחרו ואתן מתחברות אליו. ימי הולדת בקונספטים מיוחדים הם חווים לילדה שלכן שתיקח אותה שנים רבות. מעבר לכך, הבת שלכם מבלה עם החברות הטובות שלה  ונהנהת ממשחקי חברה ויצירה, שגורמים לה לחשוב. בימי הולדת לבנות לא משמעם לרגע, והבנות יכולות ליהנות ממריחת לק, איפור, מסיכת פנים, עיסוי טוב ועוד.

אז מה החלום שתרצו להגשים?

מלאו כאן ואחזור אליכם





טלפון: 054-8328777 | דוא”ל: candyle4u@walla.com