יום הולדת פיות

פיות מופיעות בספרי הילדים ובתוכניות הטלוויזיה בלי סוף. הן דמויות אהובות בעיקר על ילדות שרוצות להרגיש גם הן מה זה להיות פייה שמגשימה חלומות לה ולחברות הכי טובות שלה. יום הולדת הוא חגיגה של הגשמת חלומות מתוקים גם לכלת השמחה וגם לחברות שלה כאשר כולן הופכות ליום אחד לפיות קסומות ומתוקות.

בכל הקשור להפקת האירוע הוא דבר פשוט יחסית. בחנויות לצרכי מסיבות אפשר למצוא אביזרים רבים שקשורים לעולם הפיות, מכתרים ועד לכנפיים, לצד כלים חד פעמיים ושאר מוצרים שיכולים ליצור את האווירה הקסומה הנכונה. גם התפריט יכול להיות פייתי במיוחד ולכלול קינוחים ומטעמים קטנים שמתאימים לפיות קטנות ושובבות.

 

יום ההולדת הולך וקרב ואת מתבלטת כיצד לחגוג אותו בצורה שונה ולא שגרתית שתשאיר את החברות שלך פעורות פה. במקום לחגוג עוד יום הולדת עם עוד סדנאת בישול או סדנאת שוקולד כדי שתנסי משהו אחר כמו יום הולדת פיות. ביום הולדת פיות תרגישי פעם אחת איך מרגישה פיה אמיתית. בעזרת קנדיל’ה תוכלי להיות פיה ליום אחד. החל מהתלבושת של פיה, האיפור, השיער וכן שרביט הקסמים אשר מותאם לפיה. שולחנות האירוע, הכיסאות, השולחנות אפילו המפה והאווירה באולם היא בהתאם לקונספט פיות. תוכלי לאכול בסכו”ם של פיה, לשתות בכוסית של פיה, לרקוד לצלילי שירי פיות ואף לאכול עוגת פיה עם החברות הטובות שלך. יום הולדת זה ישאיר לך טעם של עוד וחוויה שתלך איתך כזיכרון מתוק שנים רבות. כמו כן , בסיום היום הולדת תקבלי את וחברותיך מתנה שתזכיר לכן שאתן פיות אמיתיות לא רק ביום הולדת אלא תמיד.

 

לצד כל הדברים הקטנים שאפשר לפזר בסלון, בחצר ובכל מקום אחר שבו בוחרים לחגוג את יום ההולדת, אפשר למצוא גם הפעלה שקשורה לנושא הפיות. מפעילות ומפעילים יכולים להציע פעילויות יצירה, איפור, יופי, תחפושות, אוכל או משחקים שקשורים לפיות ולהפוך את האירוע לקצת יותר עשיר מבחינת התוכן.

 

כדאי לבחור במפעילה מקצועית בעלת ניסיון שתוכל להמציא את ההפעלות המתאימות לנושא ולהתאים את החוויה לגיל הילדות ולמה שהן אוהבות. בגלל המגוון הרחב של פעילויות שיכולות להיות קשורות לנושא הפיות אפשר באמת לתת ליד הדמיון הטובה לעשות את שלה, מפעילה מקצועית תוכל להפוך את יום ההולדת לחוויה קסומה מעולם הפיות וליצור זכרונות מתוקים שילכו עם הילדה ועם חברותיה שנים רבות אחר כך.

להזמנת מסיבת פיות ליום הולדת של קנדילה צרו קשר.

אז מה החלום שתרצו להגשים?

מלאו כאן ואחזור אליכם





טלפון: 054-8328777 | דוא”ל: candyle4u@walla.com